Regulamin

  1. Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku od 0 lat do lat 10.
  2. Przed zakupem biletu wejścia na Salę Zabaw PATAJEK, Klient zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem Placu Zabaw, który dostępny jest na tablicy informacyjnej w placówce lub u obsługi i do poinstruowania dziecka o zasadach obowiązujących w lokalu. Opłacenie biletu lub wejście na salę jest równoznaczne z akceptacją regulaminu i zobowiązuje do jego przestrzegania.
  3. W Sali wydzielone są 3 strefy zabaw:

3.1. strefa malucha: Dzieci w wieku od 0 do 3 lat; mogą korzystać z przestrzeni zabawowej wyłącznie pod nadzorem i opieką rodziców

3.2. strefa trampolin: Dzieci w wieku od 2 do 10 lat; mogą korzystać z przestrzeni zabawowej wyłącznie pod nadzorem i o ile to wskazane pod opieką rodziców

3.3. strefa Małpi Gaj: Dzieci w wieku od 2 do 10 lat; mogą korzystać z przestrzeni zabawowej wyłącznie pod nadzorem rodziców

  1. Koszt zabawy i pozostałych usług określony jest w cenniku. Cena nie obejmuje opieki nad dziećmi. Opiekun sam kontroluje czas zabawy dziecka. Opłaty zostaną naliczone zgodnie z obowiązującym cennikiem.
  2. Na terenie lokalu dzieci muszą znajdować się pod opieką osób dorosłych, nie jest możliwe pozostawienie dziecka bez opieki.
  3. Za bezpieczeństwo dzieci znajdujących się na sali zabaw odpowiedzialność ponoszą ich opiekunowie.
  4. Rodzice/opiekunowie zobowiązani są przed wejściem do strefy zabaw zdjąć obuwie dzieci i własne, na Sali zabaw wszyscy przebywają tylko w skarpetkach, również latem. Podyktowane jest to zachowaniem czystości na terenie obiektu.
  5. Ubiór dziecka powinien być odpowiedni i umożliwiać swobodną zabawę.
  6. Rodziców/opiekunów prosimy o zdjęcie dzieciom okularów, łańcuszków, kolczyków, zegarków oraz innych ozdób mogących stanowić potencjalne niebezpieczeństwo dla bawiących się na Placu Zabaw. A także prosimy o spinanie dzieciom dłuższych włosów.
  7. Wymaga się, aby dzieci odwiedzające salę zabaw nie były w trakcie choroby w szczególności zakaźnej. Obsługa ma prawo odmówić zgody na wejście osobom wykazującym objawy choroby.
  8. Na terenie sali zabaw obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów (w tym elektronicznych), spożywania alkoholu oraz wprowadzania zwierząt. Konsumpcja odbywa się tylko w wydzielonej strefie gastronomicznej.
  9. Na teren obiektu nie wnosimy własnego jedzenia ani picia. Obowiązuje samoobsługa. Na zakończenie pobytu Rodzic/Opiekun zobowiązany jest posprzątać po sobie i swoim dziecku, w tym zwrócić naczynia do wyznaczonego punktu.
  10. Potwierdzeniem prawa do przebywania na sali zabaw przez dziecko jest opaska wydawana przez Pracownika przy zakupie wejściówki, oznakowana czasem wejścia. Na tej podstawie będzie rozliczany pobyt (opłaty naliczane będą zgodnie z obowiązującym cennikiem). Po rozliczeniu pobytu opaskę pozostawia się u obsługi sali zabaw. Wprowadza się odpłatność za zgubienie opaski w wysokości 50 złotych.  Pobranie opaski jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z niniejszym regulaminem.
  1. Z urządzeń zabawowych znajdujących się na terenie placówki należy korzystać zgodnie z ich przeznaczeniem i udostępnionymi instrukcjami.
  2. Klienci zobowiązani są do stałej i należytej opieki nad swoimi dziećmi, biorąc pod uwagę stopień trudności korzystania z urządzeń, wiek i sprawność dziecka oraz zagrożenia wynikające z obecności innych dzieci korzystających z sali zabaw.
  1. Przebywające na Sali Zabaw dzieci oraz osoby dorosłe zobowiązane są do stosowania poleceń personelu. Personel Sali Zabaw może odmówić przyjęcia dziecka lub skrócić jego pobyt, jeśli swoim zachowaniem bądź ubraniem zagraża ono innym uczestnikom zabawy. W przypadku skrócenia pobytu z przyczyn o których mowa powyżej, nie przysługuje zwrot opłaty za niewykorzystany czas zabawy o ile taka opłata została uiszczona przy wejściu. W przeciwnym wypadku Opiekun/Rodzic zobowiązany jest uiścić opłatę za wykorzystany czas i pokryć inne ewentualne koszty naliczone zgodnie z cennikiem i wynikające z niewłaściwego zachowania dziecka.
  2. Personel zastrzega sobie prawo do wyproszenia z lokalu osób spożywających alkohol, palących papierosy, wprowadzających zwierzęta, naruszających Regulamin, Instrukcje, ogólnie przyjęte normy zachowania. Zachowania agresywne lub niebezpieczne mogą spowodować interwencję odpowiednich służb.
  3. Sala zabaw nie oferuje swoim klientom zabawy z wykorzystaniem muzyki. Obecność muzyki lub jej brak w żadnym stopniu nie jest elementem usługi, a klient deklaruje, że muzyka lub jej brak nie wpływa na decyzję o zakupie biletu i nie będzie z tego tytułu zgaszał uwag.
  4. Dzieci powyżej 10 roku życia i osoby dorosłe, mają dostęp do całości obiektu, ale czynne korzystanie z wyposażenia i konstrukcji musi być zgodne z obowiązującymi zasadami korzystania z Sali zabaw, biorąc pod uwagę ponoszone ryzyko w związku z użytkowaniem urządzeń przeznaczonych dla dzieci.

ZASADY BEZPIECZNEGO KORZYSTANIA Z SALI ZABAW:

    • NIE NALEŻY POPYCHAĆ INNYCH DZIECI
    • NIE NALEŻY WYNOSIĆ ZABAWEK ZE STREFY MALUCHA
    • NIE SKACZEMY W KONSTRUKCJI ZABAWOWEJ
    • NIE WNOSIMY DO KONSTRUKCJI ZABAWOWEJ ZABAWEK ORAZ INNYCH PRZEDMIOTÓW
    • NIE NALEŻY WNOSIĆ JEDZENIA I NAPOJÓW DO STREFY ZABAW (POSIŁKI SPOŻYWAMY PRZY STOLIKACH)
    • ZABRANIA SIĘ SPOŻYWANIA SŁODYCZY, JEDZENIA ORAZ PICIA PODCZAS ZABAWY – GROŹBA ZADŁAWIENIA
    • ZABRANIA SIĘ WCHODZENIA NA SIATKĘ ZABEZPIECZAJĄCĄ – NIE PRZESTRZEGANIE ZAKAZU GROZI POWAŻNYM WYPADKIEM
    • ZABRANIA SIĘ ZJEŻDŻANIA GŁOWĄ W DÓŁ, SKAKANIA ZE ZJEŻDŻALNI, WCHODZENIA NA ZJEŻDŻALNIE OD STRONY POCHYLNEJ ORAZ PORUSZANIA SIĘ PO NICH W KIERUNKU PRZECIWNYM NIŻ KIERUNEK ZJEŻDŻANIA.
  • DOPUSZCZA SIĘ KORZYSTANIE Z TRAMPOLINY PRZEZ JEDNO DZIECKO NA TRAMPOLINĘ (łącznie w tym samym czasie z trampolin może korzystać 4 dzieci)
  1. Właściciel i personel Sali Zabaw PATAJEK nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo osób i dzieci nieprzestrzegających regulaminu i zasad bezpiecznego korzystania z sali zabaw.
  2. Z urządzeń sali zabaw można korzystać wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem. Prowadzący salą zabaw nie odpowiada za wystąpienie urazów lub szkód spowodowanych niewłaściwym korzystaniem z urządzeń sali zabaw. Wszelkie urazy fizyczne odniesione przez osoby przebywające na terenie Sali Zabaw należy natychmiast zgłosić do obsługi recepcji, w przeciwnym razie będą one uznane za powstałe poza salą zabaw.
  3. Prawni opiekunowie ponoszą odpowiedzialność za bezpieczeństwo dzieci znajdujących się na sali zabaw oraz za szkody na mieniu i zdrowiu innych osób korzystających z sali zabaw, w tym odpowiedzialność prawną za szkody wyrządzane na osobach i mieniu przez swoje dzieci.
  4. Za rzeczy pozostawione przez korzystających z sali zabaw, prowadzący salę zabaw i jej personel nie odpowiadają. Wszelkie rzeczy znalezione należy przekazać personelowi.
  5. Ostatnie wejście do Sali zabaw może nastąpić najpóźniej godzinę przed zamknięciem obiektu.
  6. Reklamacje należy zgłaszać w recepcji. Podstawą zgłoszenia reklamacji przez klienta jest dowód wniesienia opłaty za reklamowaną usługę.
  7. Zarządzający nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w funkcjonowaniu Sali zabaw wynikające z działania siły wyższej, jak np. brak dostawy energii elektrycznej etc. Lub z innych względów technicznych
  8. Prowadzący salę zabaw zastrzega sobie prawo do zmiany cennika, oferty zajęć i godzin otwarcia sali zabaw. Powyższe zmiany nie wymagają zmiany Regulaminu.
  9. Teren Sali zabaw jest w pełni terenem prywatnym i nie jest przestrzenią publiczną ani nie jest miejscem ogólnodostępnym. Na terenie Sali zabaw znajdować się mogą tylko określone osoby, w określonych godzinach i spełniające określone kryteria wynikające z niniejszego lub pozostałych obowiązujących na terenie placówki regulaminów. Nie jest dozwolone, by osoby postronne bez względu na reprezentowany podmiot mogły swobodnie poruszać się po terenie placówki. Każda próba zakłócenia pracy recepcji, animatorów lub administracji będzie skutkowała wezwaniem odpowiednich służb pod zarzutem utrudniania pracy oraz nękania. Każdorazowo będzie nakładana również kara dla osób postronnych utrudniających pracę, w skali godzinowej stawki względem dziennego obrotu sali, jako zadośćuczynienie za zakłócanie poprawnej pracy placówki i brakiem możliwości wykonywania swojej pracy.
  10. Informujemy, że teren placówki jest monitorowany ze względów bezpieczeństwa. Przebywanie na terenie placówki może być rejestrowane (audio i video) ze względów bezpieczeństwa za pomocą różnych środków (monitoring, smartphone, tablet, kamera, rejestracja audio, telefon itp.). Jest to działanie jedynie prewencyjne w trosce o najwyższą jakość świadczonych usług. Jeśli nie wyrażasz zgody na nagrywanie prosimy o opuszczenie placówki.
  11. Sala zabaw zastrzega sobie prawo umieszczania zdjęć i filmów z dziećmi korzystającymi z Sali zabaw na naszej stronie internetowej i profilu na FB. Jeśli nie wyrażasz zgody na publikację wizerunku należy to zgłosić obsłudze lub opuścić placówkę.

 

 

 

REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STREFY TRAMPOLIN I MAŁPIEGO GAJU

(zalecenia Producenta):

 

Korzystanie z atrakcji jest wymagające pod kątem kondycji oraz koordynacji ruchowej, tak samo jak korzystanie z wielu innych konstrukcji wyczynowych. Dla nas najważniejsze jest bezpieczeństwo osób korzystających z obiektu rekreacyjno-zabawowego. Z atrakcji należy korzystać zgodnie z niniejszym Regulaminem, mając na uwadze własne możliwości i umiejętności. Pamiętaj, z atrakcji korzystasz na własna odpowiedzialność!

 

  • 1 WARUNKI KORZYSTANIA Z OBIEKTU
  1. Korzystanie z obiektu możliwe jest jedynie po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem.
  2. Korzystanie z obiektu wymaga uregulowania stosownej opłaty, zgodnie z aktualnym cennikiem prowadzącego obiekt. Prowadzący obiekt ma prawo zmienić wysokość stosowanych opłat, na zasadach określonych w cenniku.
  3. Korzystanie z obiektu jest możliwe tylko w godzinach jego otwarcia.
  4. Samodzielnie z obiektu mogą korzystać osoby powyżej 18 roku życia, dzieci w wieku od 3 do 6 lat mogą korzystać z obiektu tylko i wyłącznie pod stała kontrola i asystą dorosłego opiekuna, dzieci w wieku 7-17 lat mogą korzystać z obiektu pod nadzorem dorosłego opiekuna. Obsługa obiektu może sprawdzić dokument stwierdzający tożsamość użytkownika obiektu w celu weryfikacji jego wieku. W przypadku nieprzedstawienia takiego dokumentu, obsługa może odmówić użytkownikowi wstępu na teren obiektu.
  5. Zabronionym jest wnoszenie na teren obiektu przedmiotów nie należących do wyposażenia obiektu z trampolinami – w tym telefonów, kamer itp., gdyż mogą ulec zniszczeniu lub stanowić zagrożenie dla innych użytkowników obiektu. Producent, ani właściciel obiektu nie ponoszą odpowiedzialności za zniszczenie przedmiotów czy mienia Klientów.
  6. Korzystający z obiektu zobowiązani są umieścić swoje mienie i rzeczy osobiste (m.in. odzież wierzchnia, torby, plecaki) wniesione na teren obiektu w wyznaczonym przez obiekt miejscu.
  7. Zabronione jest wprowadzanie na teren obiektu zwierząt.
  8. Dla korzystania z obiektu, wymagana jest zmiana obuwia na specjalne skarpetki bądź obuwie sportowe uzgodnione z obsługą obiektu.
  9. Zabronionym jest korzystanie z obiektu trampolin pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.

 

  • 2 KORZYSTANIE ZE STREF REKREACYJNO-ZABAWOWYCH W OBIEKCIE
  1. Ze względów zdrowotnych niewskazanym jest korzystanie z obiektu przez kobiety w ciąży. Osoby cierpiące na schorzenia układu ruchowego, kręgosłupa lub inne przewlekłe schorzenia przed skorzystaniem z obiektu powinny skonsultować się z lekarzem. Obsługa obiektu ma prawo odmówić wstępu do obiektu lub korzystania z określonych urządzeń osobom, w stosunku do których zauważą przeciwwskazania zdrowotne do korzystania.
  2. W obiekcie przewidziane są następujące ograniczenia wagowe dla poszczególnych trampolin – 120 kg na każdą trampolinę. W przypadku naruszenia ograniczeń wagowych, korzystający z obiektu ponosi odpowiedzialność za powstałą z tego tytułu szkodę, zarówno u prowadzącego obiekt, jak i innych korzystających. Na konstrukcji Małpi Gaj jednocześnie może przebywać 15 dzieci.
  3. Korzystanie z trampolin dopuszczalne jest wyłącznie w przeznaczonych do tego miejscach. Zabrania się skakania na padach, osłonach, materacach zabezpieczających łączenia trampolin, gdyż może to powodować kontuzje.
  4. W każdym przypadku należy skakać z dwóch nóg i lądować na dwie nogi. Aby wykonać bezpieczne lądowanie lub przestać skakać należy wylądować na dwóch nogach w niewielkim rozkroku, zginając przy tym kolana przed siebie, z wyciągniętymi do przodu rękami.
  5. Zabronionym jest wskakiwanie na trampolinę zajętą przez innego skoczka.
  6. W trakcie niekontrolowanego lądowania na batut trampoliny, wskazanym jest lądowanie na plecy lub zwijając się w tzw kłębek, ważnym jest aby ręce trzymając blisko przy ciele.
  7. Zabronionym jest wykonywanie przewrotów, salt i innych wyczynowych ewolucji, w szczególności nad materacami zabezpieczającymi pomiędzy trampolinami.
  8. Zabronionym jest prowadzenie walk, przepychanek, wyścigów oraz przeszkadzanie innym osobom obecnym na terenie obiektu.
  9. Zabronionym jest spożywanie oraz wnoszenie artykułów spożywczych (w szczególności gumy do żucia, napojów) na strefy konstrukcji rekreacyjno-zabawowych.
  10. Zabronionym jest wchodzenie na teren obiektu w ubraniu posiadające ostrym, mogące odczepić się bądź bezwładnie unosić podczas skakania elementy. Zabronionym jest wnoszenie na teren obiektu kluczy, łańcuchów, biżuterii oraz ostrych lub niebezpiecznych przedmiotów. Przed rozpoczęciem skakania należy opróżnić kieszenie.
  11. Zabronionym jest skakanie w okularach lub soczewkach kontaktowych, ponieważ mogą ulec zniszczeniu, stanowić zagrożenie dla innych użytkowników lub sprzętu.
  12. Przed zmianą trampoliny należy upewnić się, że koliduje to z ruchami innego skaczącego.
  13. Siedzieć czy odpoczywać należy w punktach bądź strefach do tego przeznaczonych.
  14. Zabrania się wspinania na boczne ściany, konstrukcję lub inne elementy do tego nieprzeznaczone.
  15. Zabrania się biegania na terenie obiektu w szczególności w ciągach komunikacyjnych, w głównej sali (część gastronomiczna i strefa malucha) oraz na zapleczu sanitarnym.
  16. Należy bezwzględnie przestrzegać wszystkich instrukcji, wskazówek i poleceń otrzymywanych od personelu obiektu z trampolinami.
  17. Należy zawiadomić personel o wszelkich zaobserwowanych naruszeniach zasad bezpieczeństwa na terenie obiektu oraz stwierdzonych uszkodzeniach konstrukcji w celu ich zabezpieczenia.
  18. Osoby korzystające z Toru Przeszkód zobowiązane są do zachowania szczególnej ostrożności, również względem innych użytkowników. Nie zaleca się wchodzić na przeszkodę, z której korzysta inna osoba.

 

  • 3 ODPOWIEDZIALNOŚĆ KORZYSTAJĄCYCH
  1. W przypadku nie przestrzegania regulaminu oraz nie dostosowania się do poleceń personelu uczestnik może zostać usunięty z terenu obiektu bez zwrotu poniesionych kosztów.
  2. Korzystający z obiektu ponosi odpowiedzialność za wszelkie uszkodzenia siatek trampolinowych, materacy, konstrukcji oraz innych elementów wyposażenia na terenie obiektu, jak też inną szkodę wyrządzoną prowadzącemu obiekt lub osobom trzecim, wynikającą z nieprzestrzegania regulaminów.
  3. W przypadku korzystania z obiektu w ramach grupy zorganizowanej, za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu przez grupę zorganizowaną odpowiada zarówno indywidualnie każdy członek tej grupy, za własne naruszenia jak i solidarnie opiekun tej grupy – za każdego członka grupy.
  4. Za naruszenie postanowień niniejszego regulaminu przez małoletnich odpowiadają ich rodzice lub opiekunowie.

 

  • 4 ODPOWIEDZIALNOŚĆ PROWADZĄCEGO OBIEKT
  1. Korzystający z obiektu przyjmują do wiadomości, że korzystanie z obiektu może wiązać się z ryzykiem powstania urazów ciała.
  2. Prowadzący obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie, kradzież lub zgubienie rzeczy pozostawionych na terenie obiektu.
  3. Prowadzący obiekt nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostępie lub możliwości korzystania z obiektu z przyczyn od niego niezależnych.
  4. Prowadzący obiekt nie ponosi odpowiedzialności za szkody powstałe wskutek korzystania z obiektu niezgodnie z niniejszym regulaminem lub wskutek zawinionych działań osób trzecich.

 

  • 5 ZMIANY REGULAMINU
  1. Prowadzący obiekt zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu. Wszelkie zmiany Regulaminu będą umieszczane w dostępnym miejscu na terenie obiektu, a także na stronie internetowej.